Kadın-8

Genç Yazarlar Kulübü

Yine yağmur. Gerçi bahar yağmurlarını seviyor, camı açtı. Hava mis gibi de, saat kaç?

“ Dün keşke, keşke binmeseydim o arabaya.“ Aslında her şey olağandı. Eylül içten içe sorunu biliyor. Yalnızlığa alışmış olması. Aynaya bakarken gülümsemesi, kendini güzel bulması ona göre değil. Gözlerine dikkat etti, hafif çekik. Sahi beni eğlenceli mi buldu? Dün Oktay hep kahkaha attı, espriler yaptı. Eylül’e göre daha rahattı. Sonrasında, Tunalı balıkçısında levrekleri beklerken, Eylül de onun neşesine katıldı. „Sek içmezsin herhalde, değil mi Eylül?“ “ Ben rakı içmem ki, yani çok önceden denemiştim bir kere dayanamadım kustum.“ Oktay abartısız, kahkahasını atarken Eylül de tutamadı kendini. Rakıyı da söylediler.

Caddenin tatlı telaşı, bahar kokusu, Oktay’ın kokusu, balığın lezzeti,rakının ince hazzı birbirine karıştı. Kocaman güzel bir şey oldu. Ne olduğunu Eylül de bilmiyor. O kadar çok şey konuşmuşlar, paylaşmışlardı ki iki saat içinde.. Eylül kendisine şaştı, sohbeti iyi miydi bu kadar? Bir ara konu ikisine geldi. “…

Ursprünglichen Post anzeigen 297 weitere Wörter

Über OIKOS™-Redaktion

Wir berichten u.a. auch aus der bayerisch-tschechischen Grenzregion. Blog zum kostenlosen, monatlichen pdf-Magazin "DEEZ" (ISSN: 2366-4908). Gibts nur unter: issuu.com/smde

Veröffentlicht am März 6, 2017, in Weiden - Stadt. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink. Kommentare deaktiviert für Kadın-8.

Die Kommentarfunktion ist geschlossen.

